Blogger Templates

SI ENSEM dan SI CHANTEQ

29 June, 2009

hmm...

Kau boleh acuhkan diriku..
Dan anggap ku tak ada...
Tapi takkan merubah perasaanku...
Kepadamu...

Kuyakin pasti suatu saat...
Semua kan terjadi...

Kau kan mencintaiku...
Dan tak akan pernah melepasku...
Aku mau mendampingi dirimu...

Selalu bersedia bahagiakanmu...
Apapun terjadi...
Kujanjikan aku ada...

Kau boleh jauhi diriku...
Namun kupercaya...
Kau kan mencintaiku...
Dan tak akan pernah melepasku...

Aku mau mendampingi dirimu...
Aku mau cintai kekuranganmu...
Aku yang rela terluka...
Untuk masa lalu...

aq xtaw pe tjuk lgu niw...tp bler aq dpt lirik nie dri ssowg aq t-diam n t-kesima...xtaw nk tfsir an prsn aq tym 2..ntah la...blur2..huhu...adkh mgkin dy nk blek ngn aq cmule o s-blek yer??..erm..ntah la..aq xdpt jwp bnde 2 chunk..tp aq btol2 binggung chunk,xtaw nk wtpe...YA ALLAH YA TUHAN KU kau beri kn la aq kkuatn n k-tbhn serta tok ku hdpi cmue dugaan yg kau bri kn krne ku amat la lmh tok tmpuhi yer....amin...


No comments:

Post a Comment